29.1.12

i_ _ _ _locked


iki gündür evden sadece spora gitmek için çıktım ve düzenli olarak sherlock izledim. kar yağdı, böyle oldu. daha kötü olacağına dair söylentiler var. zaten şu sıralar en çok güvendiğim kurum meteoroloji. yeni yıl kartımı ocak ayının ortasında aldığım için ptt'ye, evin salonunda çekmediği için avea'ya olan inancımı yitirdim. ve şu saate kadar küçük iskender'in ağzından bir iki kelime fazla duymak için yalnızlar diskosu'nu seyrettim. yemek üzere açtığım bir kutu rulokat'ı değil ama sürekli kurcaladığım telefonun şarjını bitirdim. yalnızken telefon çalmaz belki ama sen o yalnızlığı unutmak için önce instagram, sonra facebook, arada whatsapp sürekli kendini meşgul etmeye çalışırsın. bir bakmışsın %15 olmuş. yalnızlığın senin için ne ifade ettiğini anlatacak aforizmalar üretirken bir bakmışsın pazar olmuş. ve pazar demek behzat ç. demek. ve yalnızlık demek, behzat ç. izlerken konuşabileceğin tek kişinin 2.500 km uzakta olması demek.

teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder