23.5.11

eduard.
ilk sevdiğim.
ilk çocuğum.
ilk yenilgim.
ilk..

bazı kadınlar böyledir, ulaşamazsınız onlara hiçbir şekilde.

tam "benim" dediğin anda giderler. veya "benim" diye kabullendiğin anlarda aslında hiç "senin" olmadıklarını anlarsın.
ulaşamazsın. belki de en iyisi bu. belki de bir bildikleri var. ulaştığında sıkılacaksın, ulaştığında bitecek, ulaştığında onun da herkes gibi olduğunu anlayacaksın.
bu sebeple giderler.. hep giderler.. kalplerde sabit yerleri yoktur. göçebedirler.

- bir şey söyleyeceğim

- söyleme, ben biliyorum... ..ya hiçbir zaman benim olamayacağını izlemek zorunda kalacağım ya değişeceksin ya da gideceğim.

bazı kadınlar böyledir, mutlu olmayı çok görürler kendilerine.

tam "mutluluk kalbimde çözünmüş, ulaşamaz bana yanlış sesler" dedikleri anda bitirirler bir şeyleri. yarım kalır mı bilmem, o apayrı bir konu. ama mutlu olamazlar. mutluluk kendilerine ne haksa..

- git. ben değişmem.


bazı kadınlar böyledir, hiçbir zaman kimsenin olmak istemezler.

iyelik eklerini sevmezler.
ama en çok istedikleri şey sevilmektir.

bazı kadınlar böyledir, sevdikleri adamları çocukları ederler. büyütürler, anne olurlar. büyütürler, sevgili olurlar.

bazı kadınlar böyledir, ilk çocukları sevgilileridir.


*


bir gün, o gider. bunu sen istersin. ama değişemezsin. çünkü bazı kadınlar böyledir, sen de onlardan birisin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder