19.5.11

hayat çok zor.
neden mi?
çünkü asıl sorumluluğum olan okulum şu an sırtımda bir kambur.
çünkü büyük umutlarla başladığım yüksek lisans tezim başladığım/bıraktığım noktada olduğu gibi duruyor.
çünkü evde olduğum zamanlarda okuma yapacak zihinsel enerjiyi kendimde bulamıyorum.
çünkü çalışıyorum.
çünkü üç kuruşa it gibi çalışıyorum.
çünkü yarın resmi tatil olmasına rağmen işe gitmek zorundayım.
çünkü cumartesi günü de işe gitmek zorundayım.
çünkü bir sonraki hafta üç -rakamla 3- günde sekiz -rakamla 8- forma dergi çıkartmak zorundayız.
çünkü kendi ayaklarımın üzerinde durabilmek için gerizekalı insanların gerizekalı egolarıyla mastürbasyon yapmasına ön ayak oluyorum.
çünkü değil makale, roman okumaya bile zaman ayıramıyorum.
çünkü çantam çok ağır.
çünkü mayısın ikinci yarısında hala hırkayla, ceketle geziyorum.
çünkü hava çok soğuk.
çünkü hava sahilde çimlerde oturamayacak kadar soğuk.
çünkü içim soğuk.
çünkü içimi ısıtacak bir tatile ne zaman çıkabileceğimi bile bilmiyorum.
çünkü hayatın bana neler getireceğini kestiremiyorum.
çünkü hayat çok zor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder