4.12.11

dear santa...


seninle çok seviyeli bir ilişkimiz olduğunu kabul ediyorum. hatta bu ilişki o kadar seviyeli ki ne ben sana daha önce yazdım, ne de sen beni şaşıttın şu güne kadar. fakat, çeyrek asrı geride bırakırken, artık seninle uzlaşmamızın zamanının geldiğini düşünüyorum. bu karara ne zaman mı vardım? amazon'da kitaplar arasında dolaşırken. add to demekten wish list'imin buradan fizana yol olduğunu fark ettim. adı üstüne wish, bilmem anlatabildim mi?

hazır sokaklar kokinadan kıpkırmızı olmuşken, tarçın kokusu pencerelerden odalara sızıyorken ve damarlarımda sıcak çikolata dolaşıyorken gel seninle bir anlaşma yapalım. geçen 25 senenin şerefine, sayısını henüz bilmediğim kitapları bir gün kapımda bulayım, ne dersin? ya da şöyle yapalım, sen yılbaşında büyük ikramiyenin vuracağı piyango biletini kapımın altından at, kitapları ben kendim alayım. bu kadar hukukumuz olduğuna inanıyorum. ne dersin?

anlaştık mı?   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder